- Home
- About us
- Blog
- Shop
- Brands
- ALL Brands List
- Acoustical Systems
- Analog Relax
- Anthem Audio
- Antipodes Audio
- Arte Forma Audio
- Astell & Kern
- Audio Hungary
- Audio Solutions
- AudioByte
- AudioCircle
- Audiomica Laboratory
- Canary Audio
- Canor Audio
- Chameleon Audio
- Clarisys Audio
- Farad Power Supplies
- Ferrum Audio
- Fezz Audio
- Fonolab
- Glanz
- HiFiMAN
- HoloAudio
- Icon Audio
- LAB 12
- LAIV
- LampizatOr
- Mega Acoustic
- Metrum Acoustics
- Monrio Audio
- OLIO SPEC
- Origin Live
- Pachancko Labs
- Phasemation
- PLiXIR
- Questyle
- Reed
- Reference 3A
- Remton
- Revival Audio
- Riviera Audio
- Rockna Audio
- Sbooster
- Shelter
- Sigma Acoustics
- Signal Projects
- Sonnet Digital Audio
- SOtM Audio
- Soulsonic Speakers
- Soundtastic (Struss Audio)
- SPEC
- Synthesis
- Tedeska
- Tellurium Q
- Trafomatic Audio
- Tsakiridis Devices
- Vitus Audio
- Volumio
- Second Hand Deals
- Account
Canor CD 1.10 Review | TEST CD PLAYER
ΤΟ CD 1.10 ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ, ΕΝΔΟΞΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ HIGH-END CD PLAYER ΜΕ ΛΥΧΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΛΩΡΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΡΟΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥΣ.
Όταν το πρωτοαντικρύσεις, νομίζεις πως είναι ο ολοκληρωμένος ενισχυτής της Canor A 1.10 με λυχνίες σε Τάξη Α, καθώς το ντιζάιν και το μέγεθος είναι απαράλλαχτα.
Μετά το βλέμμα πέφτει στις ενδείξεις αναπαραγωγής επάνω από το πελώριο περιστροφικό ρυθμιστικό στο κέντρο της πρόσοψης αλλά ακόμη και τότε δεν σου πάει στο μυαλό ότι είναι CD player, καθώς το συρταράκι είναι «καμουφλαρισμένο», αριστερά επάνω στη μαύρη γυαλιστερή λωρίδα που χαρακτηρίζει όλες τις συσκευές της Canor Audio.
Με τιμές που παραπέμπουν στη δεκαετία του 90, η εταιρία από τη Σλοβακία αρνείται να παίξει το παιχνίδι του ultra high-end, παρότι οι κατασκευές της θα δικαιολογούσαν από μόνες τους κάτι τέτοιο.
Το player CD 1.10 και ο ασορτί ενισχυτής Α 1.10 δείχνουν να αποτελούν ένα ονειρικό high-end ζευγάρι σε τιμές προσιτές για την απόδοση που παρέχουν, όχι μόνο για την εντυπωσιακή τους εμφάνιση.
Το μόνο που λείπει είναι ένας streamer κι ένα ζευγάρι ηχείων και ιδού ένα πλήρες σύστημα που ενώνει το παλιό με το νέο με εξαιρετικό γούστο και αποτελεσματικότητα.
Ασφαλώς για να ενδιαφερθεί κάποιος για το CD 1.10 οφείλει να διαθέτει μια αξιοσέβαστη συλλογή ψηφιακών δίσκων red book ή να σχεδιάζει άμεσα τη δημιουργία της, μιας και σήμερα οι τιμές τους είναι «χώμα».
Από την άλλη, το μηχάνημα δεν περιορίζεται εκεί καθώς διαθέτει τρεις ψηφιακές εισόδους που εκμεταλλεύονται το μεγαλύτερο μέρος της κατασκευής πλην του τράνσπορτ.
Αυτό σημαίνει μια εξαιρετικά εκτεταμένη γραμμική τροφοδοσία, ένα προικισμένο στάδιο εξόδου με τάση 5Vrms από τις XLR, διπλούς ταλαντωτές (44,1 & 48ΚΗz) και δύο μετατροπείς της Burr-Brown, έναν για το κάθε κανάλι, τους περίφημους PCM1792.
Αυτοί οι DAC αρέσουν πολύ και δεν είναι τυχαίο, καθώς αποτελούν υβριδικές σχεδιάσεις.
Τα έξι πιο σημαντικά bits (MSB) μετατρέπονται ως ladder (R2R) και τα 18 λιγότερο σημαντικά (LSB) ως delta-sigma (ΔΣ), συγκεντρώνοντας έτσι τα καλά κι από τους δύο κόσμους.
Επιπλέον, παρέχονται δύο ψηφιακά φίλτρα στη διάθεση του χρήστη με χαρακτηριστικά slow/fast roll off.
ΟΛΑ LARGE
H χρήση του ίδιου σασί με τον λαμπάτο ενισχυτή για το player δεν κρίνεται υπερβολική, αρκεί κανείς να ρίξει μια ματιά στο πυκνοκατοικημένο αλλά τακτικό εσωτερικό του CD 1.10, όπου κάθε λειτουργία φιλοξενείται στη δική της πλακέτα, λόγο για τον οποίο βλέπουμε και τις αυξημένες καλωδιώσεις.
Η Canor Audio στηρίζει όλες τις κατασκευές της στην πατενταρισμένη τεχνική CMT (Canor Milling Technology), στο πως κατασκευάζει δηλαδή τις πλακέτες της, πετυχαίνοντας χαρακτηριστικά μετάδοσης εφάμιλλα με την απουσία πλακέτας, δηλαδή τις hard wired υλοποιήσεις που είναι και οι καλύτερες δυνατές.
Φυσικά οι ενώσεις «στον αέρα» απαιτούν τον μάστορά τους και ακόμη και τότε δεν έχουν 100% επαναληψιμότητα, κάτι που αποφεύγεται με τις πλακέτες και επιταχύνεται το μοντάρισμα.
Πέραν αυτού, το CD 1.10 διαθέτει εκλεκτά εξαρτήματα, όπως οδηγό της αυστριακής Stream Unlimited, λυχνίες new old stock, πυκνωτές σήματος Mundorf, σύζευξη των ψηφιακών θυρών με μετασχηματιστές προσαρμογής και ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο στάδιο εξόδου τριών σταδίων.
Αρχικά γίνεται η μετατροπή I/V με τους τελεστικούς OPA134P της Burr-Brown και στη συνέχεια υπάρχουν δύο στάδια με συνολικά τέσσερις λυχνίες, ενώ μια ακόμη λυχνία στην τροφοδοσία παρέχει ανόρθωση των τάσεων.
Παρότι λαμπάτο, προσφέρει χαμηλή αντίσταση εξόδου ώστε να ταιριάζει εύκολα με δύσκολα φορτία ενισχυτών και προενισχυτών.
Εργονομικά όλα κυλάνε ρολόι, η πελώρια dot matrix οθόνη και τα LED παρέχουν ρύθμιση φωτεινότητας (dimmer), τα φίλτρα και οι είσοδοι επιλέγονται και από την πρόσοψη και το μόνο που θα θέλαμε είναι η απεικόνιση της συχνότητας δειγματοληψίας του σήματος από τις κλασικές ψηφιακές εισόδους του, όπως συμβαίνει με την USB του.
Το CD 1.10 παίζει περίπου όπως δείχνει.
Έχει έναν υποδειγματικά μοντέρνο λαμπάτο ήχο, χωρίς roll off, soft focus, υπερβολικά μεγάλα είδωλα ή προβολικότητες αλλά και χωρίς να «τρανζιστορίζει».
H μεσαία περιοχή έχει έναν βελούδινο και ολογραφικό χαρακτήρα με πολύ πυκνή υφή και κρυστάλλινο αρμονικό χρώμα, κάτι που βρίσκουμε μόνο σε κορυφαίες λαμπάτες υλοποιήσεις.
Τα μπάσα και τα πρίμα είναι ζωηρά και δυναμικά και η σκηνή είναι αμφιθεατρική, με πελώριο βάθος και καταπληκτική εστίαση, όπου τα είδωλα ξεκινούν μια ιδέα πιο πίσω από τα ηχεία και κατέχουν κορυφαίες αναλογίες κλίμακας.
Συγκλονίζει ο χώρος ανάμεσα στα όργανα, που έρχεται με άψογη ομοιογένεια και διαφοροποίηση του αέρα και των αρμονικών του κάθε οργάνου.
Οι χαμηλές είναι τεράστιες, με τρομερές δυναμικές αντιθέσεις και έρχονται με πλαστικότητα εν αντιθέσει με τον πιο ξηρό χαρακτήρα των solid state, παρόλα αυτά με άριστο έλεγχο και γρήγορα σβησίματα.
Τα πρίμα δείχνουν πιο εκτεταμένα από συνήθως για red book και συνδυάζουν την απύθμενη ανάλυση με τη διαφάνεια και τα μεγάλα είδωλα, θυμίζοντας πικάπ.
Το βασικό όπλο του CD 1.10 είναι βεβαίως η τονική ομορφιά και οι πολυσχιδείς αποχρώσεις, που ντύνουν υπέροχα τα επίπεδα της σκηνής παραπέμποντας σε live γεγονός. Ξεκινήσαμε να το κρίνουμε και πριν το καταλάβουμε είχαμε απορροφήσει στην ακρόαση μουσικής, τέτοια είναι η εμπειρία που προσφέρει.
Σίγουρα υπάρχουν και πιο ουδέτερα player/DAC εκεί έξω, όμως το CD 1.10 δίνει έναν τόσο ολοκληρωμένο και εκφραστικό ήχο, τόσο διακριτά αναλογικό και αληθινό στα ηχοχρώματά του, που κάνει τα περισσότερα ψηφιακά να ακούγονται δίπλα του ως μικρά και συνθετικά.
Όλη αυτή η μαγεία δίνεται φυσικά και από τις ψηφιακές εισόδους του και γι’ αυτό πιστεύουμε ότι το CD 1.10 αξίζει και μόνον ως DAC για τα χρήματα που κοστίζει.
Tελικά, το κορυφαίο player της Canor Audio διόλου δεν αποτελεί φόρο τιμής σε ένα φορμά που αργοπεθαίνει αλλά συνιστά μια από τις πιο έξυπνες επιλογές ψηφιακής πηγής σήμερα στο high-end.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΕΙΔΟΣ: CD player
ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑΣ: 2x PCM1792 Burr Brown
ΛΥΧΝΙΕΣ: 2x12AX7, 2×6922 (σήμα), 1x6CA4 (ανόρθωση)
ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΟΔΟΙ: RCA (2,5Vrms), XLR (5Vrms), <200Ω
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΙΣ/ΕΞ.: coaxial, optical, USB-B2.0/coax,opt.
ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ: PCM 24/192, 4xDSD (256Fs-DoP)
ΘΟΡΥΒΟΣ: -102 dB
ΕΞΤΡΑ: φίλτρα Dynamic, Natural
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ(ΠxΥxΒ): 435x170x420 χλστ. ΒΑΡΟΣ: 15 κιλά.