Audio Solutions Overture O304F Mk3 Greek Review

*Η σελιδα ειναι αυτοματα μεταφρασμενη απο τα Πωλονικα στα Ελληνικα (Πηγή: HighFidelity.pl)

Company

Η εταιρεία AUDIOSOLUTIONS ιδρύθηκε το 2011 στη Λιθουανία. Η έδρα του είναι στο Βίλνιους. Ο ιδρυτής και σχεδιαστής είναι ο κ. ΓΕΔΗΜΗΝΑΣ ΓΑΙΔΕΛΗΣ. Η εταιρεία ειδικεύεται σε ακριβά και πολύ ακριβά ηχεία. Αυτή τη φορά, ωστόσο, δοκιμάζουμε ηχεία από τη βασική σειρά OVERTURE.

Το ΟVERTURE MK3 ΕΙΝΑΙ ΣΕΙΡΑ ξεκινώντας την προσφορά AudioSolutions.

Στην τρίτη γενιά του, ο κατασκευαστής πρότεινε έναν εντελώς νέο οπτικό σχεδιασμό , ο οποίος – δεν χρειάζεται να προσποιείται διαφορετικά, μοιάζει με τα ηχεία της ιταλικής εταιρείας Sonus faber.

Παρόμοια σχήματα, διάταξη ηχείων και φινίρισμα αναφέρονται σε προϊόντα αυτού του Ιταλού κατασκευαστή. Αλλά – και αυτό είναι μεγάλο ΑΛΛΑ – αυτό δεν είναι απομίμηση, αλλά αναφορά σε ορισμένες λύσεις που, τελικά, δεν ανήκουν στο Sonus. Το πιο σημαντικό είναι ότι η κατασκευή και το φινίρισμα των ηχείων O304F Mk3 είναι άψογη, γεγονός που δίνει μια καλή ιδέα για τις δυνατότητες αυτής της λιθουανικής εταιρείας.

O304F MkIII

Τα Overture O304F Mk3 είναι πολύ τακτοποιημένα ηχεία ύψους 990 cm. Το περίβλημά τους μπορεί να είναι βαμμένο λευκό ή μαύρο, και τα δύο έχουν γυαλιστερό φινίρισμα. Με επιπλέον χρέωση, μπορούν να καλυφθούν με ένα από τα τρία φυσικά καπλαμά – μπορούμε να επιλέξουμε wenge, μαόνι ή δρυς. Είχαμε αυτήν την τελευταία παραλλαγή trim κατά τη διάρκεια του τεστ και πρέπει να πω ότι τα ηχεία φαίνονταν υπέροχα .Τα άνω και κάτω πάνελ είναι κατασκευασμένα από πρόσθετες σανίδες MDF, δημιουργώντας ένα μηχανικό και οπτικό “σφιγκτήρα” για το περίβλημα.

Τα μεγάφωνα στηρίζονται στα πόδια βιδωμένα από κάτω, επίσης κατασκευασμένα από MDF. Μικρές ατσάλινες ακίδες βιδώνονται από κάτω. Αυτό που μοιάζει με μεγάλα βιδωτά καπάκια είναι απλώς διακοσμητικό στοιχείο, σαν μια μάσκα ψυγείου σε ένα αυτοκίνητο. Επομένως, η ισοπέδωση του O304F Mk3 δεν είναι η ευκολότερη εργασία . Ευτυχώς, αν και αυτές είναι αρκετά βαριές κατασκευές (27 κιλά / τεμ.), Δεν είναι τόσο πολύ που δεν θα μπορούσαμε να τα διαχειριστούμε.

Η ιδέα των τεχνικών δυνατοτήτων του εργαστηρίου ξυλουργικής, που διαθέτει η AudioSolutions, δίνει την ακριβή αντιστοίχιση των ηχείων και των γκριλ τους – έτσι πρέπει να φαίνεται, και ακόμη και οι γνωστές δυτικές εταιρείες συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα με αυτό. Ας ρίξουμε επίσης μια ματιά στο πίσω μέρος, όπου το εξωτερικό περίβλημα (πλευρές, κάτω και πάνω) συνδέεται με το εσωτερικό (πίσω), για το οποίο θα μιλήσουμε για μια στιγμή, γιατί αξίζει να δούμε πώς θα πρέπει να μοιάζει στο ψηλό- τελειώσει . Οι γρίλιες κρύβουν τις βίδες στερέωσης και αποτελούν μέρος του οπτικού σχεδιασμού. Και υπάρχουν τέσσερα ηχεία.

Το O304F είναι ηχεία τριών δρόμων, με ντουλάπι μπάσο-αντανακλαστικό. Αν κοιτάξουμε στον μπροστινό πίνακα, μπορούμε να δούμε ότι οι οδηγοί χωρίζονται σε δύο ομάδες: το σύστημα mid-tweeter και το σύστημα woofer. Το πρώτο έχει μια ανεστραμμένη διαμόρφωση, δηλαδή το πρόγραμμα οδήγησης της μεσαίας κατηγορίας βρίσκεται στην κορυφή και το τουίτερ κάτω από αυτό. Η έννοια αυτών των ομιλητών μοιάζει με το πιο ακριβό μοντέλο αυτού του κατασκευαστή, του FIGARO M μοντέλο . Ας προσθέσουμε ότι ένα τέτοιο σύστημα μετατροπέων προκύπτει απευθείας από τον τύπο των φίλτρων που διαιρούν την απόκριση συχνότητας.

MINI-HORN Το tweeter έχει ένα αρκετά βαθύ κέρατο που λειτουργεί ως κυματοδηγός , διορθώνοντας τον τρόπο που το κύμα διαδίδεται από τον μεταξωτό θόλο. Αυτή η λύση ονομάστηκε από τον κατασκευαστή Mini Horn:

Όλες οι σειρές ηχείων μας είναι εξοπλισμένες με το Mini Horn. Αυτή είναι η ειδική μας λύση για tweeter μαλακού θόλου. Είναι γνωστό ότι τα tweeter αυτού του τύπου έχουν υψηλή παραμόρφωση όταν παίζονται δυνατά. Αυτές οι παραμορφώσεις αυξάνονται εκθετικά καθώς το κέντρο του θόλου σταματά να κινείται σε ορισμένα επίπεδα και συχνότητες, και έτσι κάμπτεται ανεξέλεγκτα. Αυτό οφείλεται στη φύση του υλικού από το οποίο κατασκευάζονται.

Καθώς διαβάζουμε περαιτέρω, ορισμένοι κατασκευαστές, για να το αντισταθμίσουν, χρησιμοποιούν έναν «καταστολέα» που αγγίζει το κέντρο του tweeter, που ελαχιστοποιεί τις παραμορφώσεις. Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η απόσβεση δεν είναι γραμμική και επομένως ποικίλλει ανάλογα με την εκδρομή του διαφράγματος. Άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν ενισχυτικά υλικά όπως ένα στοιχείο τιτανίου κολλημένο στον θόλο. Αυξάνει τη δομή, αλλά προσθέτει βάρος σε αυτήν, και έτσι αυξάνει την αδράνεια.

Και το Mini Horn; – Όπως διαβάζουμε: «Το Mini Horn μας, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ πιο ακριβές στην παραγωγή και επαναλαμβανόμενο σε χαμηλές ανοχές . Η λειτουργία του βασίζεται σε ακουστική απόσβεση, όπως σε συνηθισμένους σωλήνες. Μετράμε με ακρίβεια σε ποιες συχνότητες αρχίζει να κάμπτει το tweeter και εκπέμπει χιονοστιβάδα παραμόρφωσης.

” ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ έχουν διάμετρο 152 mm και οι μεμβράνες τους είναι κατασκευασμένες από κυτταρίνη με ενισχυτικά πρόσθετα , και αυτή η λύση ονομάστηκε ER, από το Extra Rigid . Ο οδηγός που βρίσκεται πάνω από τον θόλο επεξεργάζεται μόνο τους μεσαίους τόνους, από 500 έως 3000 Hz, ενώ τα δύο γούφερ επεξεργάζονται το μπάσο κάτω από 300 Hz. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια θύρα αντανακλαστικών μπάσων και ένα μόνο σετ ακροδεκτών ηχείων. Εμφανίζονται πανομοιότυπα με εκείνα που χρησιμοποιούνται σήμερα από τον Harbeth. Είναι πολύ κοντά στο πάτωμα, έτσι τα άκαμπτα καλώδια ηχείων μπορούν να συνδεθούν μόνο αν έχουν άκρα μπανάνας.

Πρόκειται για καλοφτιαγμένα, πολύ ωραία ηχεία με ιδιόκτητες εξελίξεις AudioSolutions, τα οποία επιπλέον δεν κοστίζουν όσο παρόμοια κατασκευάζονται και αναζητούν ανταγωνιστές .

ΑΚΡΟΑΣΗ

Πως ακούσαμε τα δοκιμασμένα ηχεία σε απόσταση 230 mm από τη θέση ακρόασης και 200 ​​mm μεταξύ τους (μετρούμενο από τον άξονα τους). Στόχευαν απευθείας σε μένα, δεν χρειάζεται να λυγίζουν ή να λυγίζουν. Λόγω της ανεστραμμένης διάταξης του tweeter και των οδηγών μεσαίας εμβέλειας, το πρώτο είναι χαμηλότερο από το συνηθισμένο, σε ύψος 715 mm από το πάτωμα – επομένως τα αυτιά μας βρίσκονται στο ύψος του τελευταίου.

Τα μεγάφωνα είναι αρκετά εύκολο στην οδήγηση, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειαζόμαστε ενισχυτή υψηλής ισχύος. Ωστόσο, αξίζει να βεβαιωθείτε ότι έχει καλή τρέχουσα απόδοση, γιατί τότε θα ελέγχει καλύτερα τα γούφερ. Όπως ανέφερα, οι ακροδέκτες των ηχείων είναι χαμηλοί, γεγονός που υποδηλώνει τη χρήση καλωδίων ηχείων με βύσματα μπανάνας. Θα ήθελα να προσθέσω ότι τα ηχεία είναι πλήρως εξοπλισμένα με γρίλιες και ακίδες. μπορούμε να αντικαταστήσουμε το τελευταίο προς το καλύτερο. Χρησιμοποίησα δίσκους Acoustic Revive SPU-8 με πλυντήρια CP-4.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τη ρύθμιση των ηχείων στο άρθρο MICRODOSTRAJANIE | 1 |, δηλαδή ορίζουμε τα ηχεία (HF | № 177).

Δίσκοι που χρησιμοποιούνται στο κείμενο | επιλογή

-DIANA KRALL, This Dream Of You , Verve Records UCCV-1181, SHM-CD (2020).

-EDDIE HIGGINS QUARTET, My Foolish Heart , Venus Records TKCV-35532, gold-CD (2005)

-JOHN COLTRANE, Giant Steps , “Deluxe Edition 60 Years”, Atlantic / Warner Music Japan WPCR-18311/2, SD 1311 , 2 x SHM-CD (1960/2008);

-MICHAEL JACKSON, Θρίλερ. 25η Επέτειος Έκδοση , Epic / Sony Music Japan EICP-963-4, CD + DVD (1982/2008)

-MICHIKO OGAWA, Balluchon , Ultra Art Records UA-1002, Ultimate HQCD (2019)

-MIKE OLDFIELD, Incantations, Mercury / Universal Music Japan UICY-91795, 2 x SHM-CD + DVD (1978/2011)

-ROBERT KANAAN, Teardrops , αντίγραφο πριν από την κυκλοφορία, Master CD-R (2020)

ΕΝΑ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ όλων των σχεδίων Gediminas Gaidelis είναι η τέλεια αλληλεπίδραση των παραλαβών . Το ίδιο ισχύει και για τις δοκιμασμένες στήλες. Συμπεριφέρονται ως ένας οργανισμός, με όλα τα συστατικά να λειτουργούν από κοινού, με τον ίδιο σκοπό, να φέρουν το ίδιο «μήνυμα». Ίσως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το O304F προσφέρει γαλήνη και χαλάρωση χωρίς να εξομαλύνει και να ζεσταθεί ο ήχος . Επειδή αυτά είναι τα ηχεία που προκαλούν σύγχυση, καταπραΰνουν τις άταχτες δονήσεις, φέρνοντας τα πάντα σε έναν κοινό παρονομαστή.

Η χροιά τους δεν μπορεί να περιγραφεί με μία λέξη, γιατί δεν είναι ούτε ζεστή ούτε κρύα, ούτε είναι ξεκάθαρα ανοιχτή και αναμφίβολα χαμηλή. Θα ήμουν πιο κοντά στη λύση αν χρησιμοποιούσα τη λέξη «κορεσμένη», αλλά αυτό δεν θα έδινε ούτε την ουσία του θέματος. Γι ‘ αυτό θα το πω: ουδέτερο και φυσικό ταυτόχρονα . Η ουδετερότητα εκδηλώνεται στο γεγονός ότι όταν παίζετε μεταγενέστερα άλμπουμ, είτε πρόκειται για ένα πυκνό, χαμηλό, με πολύ βαθύ σαξόφωνο χτυπά το My Foolish Heart Eddie Higgins Quartet, ή ένα σκοτεινό, αλλά πλούσιο σε πληροφορίες, “επετειακή” επανέκδοση των Giants Steps Το άλμπουμ του Coltrane, το καθένα θα ακούγεται με τον δικό του τρόπο.

Τα αρχεία μας

-EDDIE HIGGINS QUARTET My Foolish Heart Venus Records TKCV-35532, χρυσό-CD (2005)

Ο EDDIE HIGGINGS (1932-2009) ήταν αμερικανός πιανίστας τζαζ και συνθέτης. Η τεχνική του, λεπτή και λεπτή, συγκρίθηκε μερικές φορές με τον Billy Evans . Έπαιξε ως επί το πλείστον τζαζ bop και mainstream, παίζοντας και σε άλλες μεγάλες μπάντες της εποχής – Hawkins, Sonny Stitt, Wayne Shorter, Bobby Lewis, Harry Edison, Lee Morgan και Freddie Hubbard – και επίσης ως ηγέτης. Από το 2000, συνδέθηκε με ένα αποκλειστικό συμβόλαιο με την ιαπωνική ετικέτα Venus Records. Το EDDIE HIGGINS QUARTET με τον Scott Hamilton, My Foolish Heart, ηχογραφήθηκε στις 24-25 Σεπτεμβρίου 2002 στα Avatar Studios της Νέας Υόρκης. Οι παραγωγοί της ήταν ο Tetsuo Hara, ιδρυτής και επικεφαλής της Venus Records, και ο Todd Barkan.Η ηχογράφηση ήταν επικεφαλής του Jim Anderson (10 Grammy Awards και 26 υποψηφιότητες), και οι Shuji Kitamura και Tetsuo Hara ήταν υπεύθυνοι για τη μίξη και το mastering

Η ηχογράφηση πραγματοποιήθηκε με κλασικό τρόπο, δηλαδή στο λεγόμενο “Εκατό” και οι καλύτερες επιλέχθηκαν από τις καταχωρημένες προσεγγίσεις Είναι υπέροχη μουσική και υπέροχος ήχος . Αποτελείται από δύο παράγοντες – αφενός, το στούντιο στο οποίο έγινε η ηχογράφηση και, αφετέρου, την τεχνική που ονομάζεται Venus 24bit Hyper Magnum Sound. Στα Avatar Studios, για την ετικέτα ECM, οι δίσκοι ηχογραφήθηκαν από τον Jan Erik Kongshaug – οπότε έχουμε μακρά αντήχηση, καλή επιλεκτικότητα και εξαιρετική ανάλυση. Η τεχνική Venus Records που αναφέρεται παραπάνω συνίσταται στην εγγραφή του σήματος σε ανάλυση 24 bit (PCM) και την επεξεργασία του με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει υψηλό επίπεδο σήματος, καθαρό και καθαρό και ταυτόχρονα να έχει υψηλή δυναμική. Υποθέτω ότι αφορά κυρίως τη προσεκτική χρήση συμπιεστών . Album My Foolish Heart είχε αρχικά κυκλοφορήσει σε CD και LP . Το 2005, παρουσιάστηκε μια χρυσή έκδοση με εξώφυλλο “mini LP” (και εξετάζουμε αυτήν την έκδοση). Οι επόμενες εκδόσεις προέρχονται από το 2009 και το 2015, αλλά αν έπρεπε να επιλέξω μία, θα ήταν αυτή στο “χρυσό”.

Τα δοκιμασμένα ηχεία προσφέρουν μια ευρεία απόκριση συχνότητας – και σκέφτομαι την ακουστική περιοχή, όχι μόνο τη μετρήσιμη – παρόλο που δεν εντυπωσιάζουν με χαμηλή επέκταση μπάσων και αφρώδεις υψηλούς τόνους . Παρόλο που υπάρχει επίσης χαμηλό μπάσο, όπως φαίνεται από το άλμπουμ της Laurie Anderson, υπάρχουν επίσης δυνατά ψηλά, τα οποία άκουσα με το άλμπουμ Michiko Ogawa. Αλλά δεν είναι “πιεσμένοι”, δεν είναι φλέβες, αλλά ακολουθούν τη μεσαία σειρά. Επειδή, νομίζω, αυτό ήταν που ήθελε ο κατασκευαστής και πέρασε τον περισσότερο χρόνο μαζί του, υποθέτοντας ότι αν το μεσαίο εύρος είναι δροσερό, τότε ολόκληρος ο ήχος θα είναι εξίσου καλός – και είναι!

08

Γι ‘αυτό άκουσα το νεότερο άλμπουμ του Robert Kanaan, Teardrops , με μεγάλη χαρά . Θα κυκλοφορήσει από μια από τις βρετανικές ετικέτες και ο Robert μου το έστειλε πριν από την πρεμιέρα στο Master CD-R (χρυσό, φυσικά – ο Robert ξέρει τι μου αρέσει 🙂 Είναι όμορφη μουσική, ένα πολύ καλό άλμπουμ και καλά ηχογραφημένο. Το βασικό του χαρακτηριστικό είναι αυτό που έγραψα για τα ηχεία AudioSolutions στην αρχή – καλή εσωτερική οργάνωση , χάρη στην οποία όλα ταιριάζουν, όλα «ρέουν».

Τα ηχεία ταιριάζουν πολύ καλά με τόσο καλά ηχογραφημένο όσο και υλικό που κυκλοφόρησε, καθώς και με βασικές υλοποιήσεις, δηλαδή με υψηλή συμπίεση. Γι ‘αυτό το θρίλερ του Μάικλ Τζάκσον είχε όλα όσα χρειαζόμαστε από αυτήν τη μουσική, δηλαδή ρυθμό, ανοιχτόχρωμα, υπέροχη παραγωγή. Ήταν μαζί του που άκουσα δυνατά κύμβαλα, αλλά πραγματικά καθαρά και ωραία . Είναι σπάνια να μην τα κρύβουμε, να μην τα σβήνουμε, και ταυτόχρονα να μην τα κάνω αμμώδη (καταλαβαίνω την αμμουδιά ως θόλωση της επίθεσης, αποδιοργάνωση χρόνου, βρωμιά και συχνά επίσης ευκρίνεια).

Είναι ενδιαφέρον ότι η ζεστασιά που άκουσα με τους δίσκους των Diana Krall, Higgins, Kanaan και άλλων εξαφανίστηκε εδώ. Με τους δίσκους που έχουν αντικατασταθεί, ο ήχος ήταν κοντά μου, το προσκήνιο βρισκόταν μπροστά από τη γραμμή που συνδέει τα ηχεία και με τον Jackson και άλλες εγγραφές υψηλής συμπίεσης, ήταν πιο μακριά από μένα. Έτσι – τα ηχεία διαφοροποιούν καλά το μουσικό υλικό . Δείχνοντας τις διαφορές μεταξύ των δίσκων, δεν τους υπερβάλλουν, δηλαδή δεν θέτουν τις λεπτομέρειες μπροστά στο ευρύ κοινό. Γι ‘αυτό ο ήχος τους είναι ευχάριστος, παρά την έλλειψη προφανούς θέρμανσης.

Ταυτόχρονα, αυτά είναι τα ηχεία που χτίζουν τον χώρο πιο βαθιά από ό, τι γενικά . Το πανόραμα είναι ευρύ μαζί τους, αλλά περισσότερα συμβαίνουν στο πίσω μέρος της σκηνής, όχι στις άκρες. Το πρώτο πλάνο είναι το πιο σημαντικό, είναι το ισχυρότερο, αλλά αυτό που είναι επίσης σημαντικό πίσω από αυτό, πίσω από αυτό και πίσω από αυτό … Όπως είπα στην αρχή, αυτές είναι τονικές κατασκευές, αλλά αν ακούσετε προσεκτικά, θα βρείτε μερικά έμφαση στα μπάσα , κάπου περίπου 200-300 Hz που δίνει καλή κλίμακα και οδηγούς.

03

Να θυμάστε ότι το O304F δεν είναι κατασκευές που θα μπορούσαν να περιγραφούν ως “αυθόρμητες”. Η ενέργειά τους είναι καλή, αλλά δεν είναι το πιο σημαντικό μέρος του ήχου τους. Αντίθετα, προσπαθούν να δώσουν τα πάντα σε καλή κατάσταση , χωρίς κανένα κόστος. Η ανακάλυψη του μπάσου και της μεσαίας κατηγορίας φαίνεται να αποσύρεται ελαφρώς, γεγονός που καθιστά τον ήχο συντηρητικό παρά εκρηκτικό. Όλες αυτές οι θεραπείες φαίνονται στοχαστικές και συντονισμένες.

04

Περίληψη

Τα ηχεία της Λιθουανίας ΔΟΚΙΜΗ εμφάνιση και ήχος με εκλεπτυσμένο τρόπο . Η κατασκευή τους είναι εξελιγμένη και το φινίρισμα είναι άψογο . Ο ήχος του O304F εστιάζει στη συνοχή και την ομαλότητα, αλλά – το σημαντικότερο – σε βάρος της λεπτομέρειας και της διαφάνειας. Όλα είναι οργανωμένα και μελετημένα εδώ. Αυτά δεν είναι ηχεία που θα σας εκπλήξουν με απροσδόκητα χαμηλά μπάσα ή ένα πανόραμα που θα γεμίσει ολόκληρο το δωμάτιο. Εστιάζουν την προσοχή μας στον άξονα ακρόασης, σχεδιάζοντας μια βαθιά, προσεκτικά σχεδιασμένη ηχητική σκηνή. Θα έλεγα ότι αυτά είναι καλά ηχεία για δύσκολους καιρούς, που εγγυώνται ηρεμία και χαλάρωση, αλλά χωρίς τεχνητές θεραπείες.

ΚΤΙΡΙΟ

ΣΠΙΤΙ Το περίβλημα των δοκιμασμένων ηχείων είναι μια πολύπλοκη δομή, το πρωτότυπο του οποίου πρέπει να αναζητηθεί στις κατασκευές από την πιο ακριβή σειρά Virtuoso. Φτιαγμένο από σανίδες MDF, μοιάζει με ένα ντουλάπι τμηματικής συσκευασίας. Ολόκληρη η δομή αποτελείται από δύο ξεχωριστά περιβλήματα, το ένα μέσα στο άλλο, χωρισμένο από ένα στρώμα πολυουρεθάνης (ένα κλάσμα πάχους ενός χιλιοστομέτρου), το οποίο δρα ως υλικό απόσβεσης, παρέχοντας έτσι πρόσθετη απόσβεση λόγω του υψηλού ιξώδους του.

Αυτό το στρώμα όχι μόνο δρα ως πρόσθετο φράγμα για τη διάλυση της ενέργειας με τη μορφή θερμότητας καθώς κινείται από το εσωτερικό κιβώτιο στο εξωτερικό κιβώτιο, αλλά βοηθά επίσης το βαρύ εξωτερικό κουτί να σταματήσει γρήγορα την κίνησή του. Για να επεξηγήσει την αρχή της λειτουργίας, η εταιρεία προκαλεί την εικόνα μιας ταλάντευσης που σταματά ξαφνικά από ένα μαλακό μαξιλάρι.

Το εσωτερικό κουτί είναι ελαφρύτερο, το εξωτερικό κουτί είναι βαρύ, το οποίο δίνει διαφορετικές συχνότητες συντονισμού . Το λεπτό αλλά άκαμπτο εσωτερικό περίβλημα παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη στην ίδια τη δομή και επίσης μεταφέρει την ενέργεια του ακτινοβολημένου πίσω κύματος στα εξωτερικά στρώματα του περιβλήματος χωρίς να συσσωρεύεται ενέργεια στο υλικό και να αποτρέπεται η ανάκλαση του πίσω κύματος στον ακροατή. Και η γρήγορη μεταφορά ενέργειας είναι απαραίτητη για την αποφυγή ταλαντώσεων χαμηλού Q που μπορούν να διαρκέσουν σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα και να καταστρέψουν την ακριβή αναπαραγωγή ήχου.

Αισθητήρες χρησιμοποιούνται από AudioSolutions μετατροπείς που κατασκευάζονται για την εταιρεία με τις τροποποιήσεις που εισήχθησαν από τον κ GAIDELIS. Όπως διαβάζουμε στα υλικά Τύπου, μετά την εμπειρία με τα ηχεία της σειράς Figaro, η εταιρεία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει παρόμοια προγράμματα οδήγησης νέας γενιάς στη σειρά Overture (Mk3). Τα προγράμματα οδήγησης woofer και midrange μοιράζονται τα ίδια διαφράγματα ER (“Extra Rigid”). Το μαγνητικό σύστημα και οι δακτύλιοι απόσβεσης έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να ταιριάζουν με τα πηνία υψηλής ισχύος.

Οι υψηλές συχνότητες αναπαράγονται από ένα ελαφρύ tweeter μεταξιού θόλου , το οποίο είναι μια βελτιωμένη έκδοση του tweeter Mk2. Χάρη στις αλλαγές, ήταν δυνατή η χρήση ενός νέου συστήματος μίνι σωλήνων, τώρα ελαφρώς βαθύτερου και ελαφρώς ευρύτερου. Επιπλέον, ο νέος κυματοδηγός – επειδή μιλάμε γι ‘αυτό – το Mini Horn παρέχει καλύτερη ευθυγράμμιση χρόνου στους οδηγούς. Ένα μεταλλικό χείλος με το όνομα της λύσης τοποθετείται γύρω από τον κυματοδηγό.

05

ΟΛΑ ΤΟ REST Overture MK3 διαθέτουν πόδια και καρφιά για καλύτερη σταθερότητα. Οι ακίδες έχουν σπείρωμα και μέγεθος M6. Αυτό το πρότυπο σάς επιτρέπει να πειραματιστείτε με διαφορετικό τύπο καρφιών ή ποδιών. Το σετ περιλαμβάνει επίσης προστατευτικές βάσεις που θα προστατεύουν το δάπεδο από γρατσουνιές.

Τα τερματικά των ηχείων έχουν επίσης εκσυγχρονιστεί – τώρα είναι φτιαγμένα από ματ ασημί και είναι εύκολο να βιδωθούν. Τα ηχεία της σειράς Overture Mk3 διατίθενται σε δύο στάνταρ χρώματα, Gloss Black και Gloss White. Σε επιπλέον επιλογές, η εταιρεία προσφέρει τρεις τύπους φυσικών καπλαμάδων: βελανιδιά, μαόνι και wenge.

Τεχνικά στοιχεία (σύμφωνα με τον κατασκευαστή)

Απόκριση συχνότητας (σε δωμάτιο): 37-26.000 Hz

Ονομαστική ισχύς: 120 W rms

Μέγιστη ισχύς: 240 W

Αντίσταση: ονομαστική 4 Ω

Αποτελεσματικότητα: 90 dB (2,83 V / 1 m)

Συχνότητες crossover: 500 Hz, 3000 Hz

Οδηγοί: 25mm μετάξι tweeter σε κυματοδηγό, μεσαία περιοχή 152 mm, δύο οδηγοί μπάσων 152 mm

Διαστάσεις (Υ x Π x Β): 990 x 210 (357 mm με πόδια) x 330 mm

Βάρος: 27 kg / μονάδα

09 10

Δείτε τιμές και αγοράστε τα OVERTURE ΕΔΩ!

Leave a Reply

×